۱۳۹۲ اردیبهشت ۱, یکشنبه

پست ی برای شکموها

بعضی ها می گن غذا رو فقط صرف سیر شدن می خورن، برای نمردن! نه لذت خوردن! این دسته ی با فرهنگ این اعتقاد رو دارن
من جزو گروه بی فرهنگ جامعه هستم
عاشق خوردن ، چطور می شه از یک آدم شکمو انتظار لاغر شدن داشت!
به نظر من یکی از لذت های زندگی غذا خوردن، اصلن وقتی توی یک خونه ایی غذا پخته نشه من فکر می کنم اونجا خانواده ایی ساکن نیست ، ولی برعکس وقتی بوی قورمه سبزی و برنج ایرانی توی راهروی یک خونه می پیچه می گم " این جا زندگی جریان داره"
نمی دونم حس یک آدم شکمو فقط اینه وقتی یک جایی تنهام دور از خونواده یک نسکافه داغ با یک برش کیک سبب می شه فکر کنم این جا توی یک جمع دوستانه نشستم 
اصلن آغاز دوستی با تعارف یک چای داغه، من دوستی رو که وقتی وارد محل کارش می شم یا خونه اش ، می رم به هم یک فنجون چایی تعارف می کنه رو با دنیا عوض نمی کنم ، صمیمیتی که توی لیوان چایی وجود داره توی هیچ چیز دیگه نمی شه پیداش کرد
حالا بگذریم از رنگ خوراکی  ها ، من عاشق غذا های خوش رنگ ام
بین کارهای خونه هم قشنگ ترین کار پخت وپزه، کلی خلاقیت می شه خرج ش کرد کلی زیبایی، کلی خوشمزگی!
هیچی جای یک غذای گرم رو نمی گیره!
حالا هی بگید من چرا لاغر نمی شم

هیچ نظری موجود نیست: